Za dostop do spletne strani www.hot.si morate aktivirati "Javascript" v nastavitvah brskalnika!
    
Ne. Postopek je mogoče opraviti samo na naši spletni strani. Vendar ne skrbite … Tako enostavno je.
Postopek prenosa številke vam bo vzel 5 minut. Tako enostavno je. In to kar iz vašega naslanjača.
Nič hujšega. Najprej si poglejte posnetek prenosa številke ali si preberite navodila na naši spletni strani.
 
Če boste imeli kljub temu dodatna vprašanja, se obrnite na naš HoT Center za pomoč uporabnikom na številko 069 699 699 ali nam pišite na e-naslov info@hot.si. Naši usposobljeni svetovalci vam bodo nudili strokovno pomoč.
To je strošek, ki vam ga za prenos zaračuna vaš prejšnji operater. To velja samo za uporabnike predplačniškega sistema (na kartice). Če ste pri prejšnjem operaterju naročnik, vam bodo strošek prenosa številke obračunali na zadnjem izdanem računu.
Če ste zahtevo oddali pravilno in pravočasno in je vaš prejšnji operater zahtevo potrdil, bo številka prenesena naslednji delovni dan.
 
Pravočasno oddana zahteva pomeni, da jo je treba oddati do 16.00 vsak dan med ponedeljkom in četrtkom oz. do 13.00 ob petkih. V tem primeru bo številka prenesena naslednji delovni dan.
V skladu z veljavno zakonodajo moramo pri postopku prenosa številke opraviti identifikacijo uporabnika. Po opravljeni identifikaciji se kopija/slika vašega osebnega dokumenta samodejno izbriše iz našega sistema.
V postopku prenosa številke z enkratnim geslom SMS preverimo lastništvo telefonske številke, ki jo prenašate. Na to telefonsko številko vam bomo poslali sporočilo SMS z enkratnim geslom, ki ga boste vnesli v sistem med postopkom prenosa številke.
S potrditvijo lastništva SIM-kartice opravimo identifikacijo lastništva telefonske številke, ki jo prenašate. Ta korak je namenjen preprečevanju zlorab.
Številka računa prejšnjega operaterja je po navadi v desnem zgornjem kotu računa.

Številka se pri različnih operaterjih začne različno, po navadi pa s TS1, CLB ali številko.
 
Ob vnosu številke računa pri prenosu številke pazite na pravilnost zapisa (velike črke in znaki) ter da je račun plačan in ni starejši od 60 dni.

Koliko je lahko star račun prejšnjega operaterja?
 
Račun prejšnjega operaterja ne sme biti starejši od 60 dni in mora biti ob prenosu številke plačan.
Po navadi prejšnji operater ob prenosu številke zahteva, da so tekoče obveznosti poravnane. Da bi se izognili ponavljanju postopka prenosa, vam svetujemo, da imate poravnane obveznosti do prejšnjega operaterja.
Obrazec za prenos številke lahko podpišete na naslednje načine:
 
  • na ekranu obstoječe naprave, če podpira to funkcionalnost (telefon, tablica ali računalniški ekran, ki to podpira)
  • pošljete povezavo po e-pošti na napravo, ki to podpira (naprave, navedene zgoraj)
  • obrazec natisnete, ga podpišete in poskenirate ter naložite v sistem
Seveda, vendar pa za to potrebujete podatke in podpis zakonitega zastopnika podjetja. Obrazec natisnete, izpolnite potrebne podatke, ga poskenirate in naložite v sistem.
Seveda. V določenem koraku pri postopku prenosa številke se lahko odločite, da obrazec natisnete in ga podpišete ročno. Nato ga poskenirate in naložite v sistem.
Ne, to žal ni mogoče. Če imate težave pri postopku prenosa številke, lahko obrazec pošljete po e-pošti na e-naslov info@hot.si.
 
Ključne besede: prenos številke, MNP, obrazec, natisniti obrazec, obrazec po pošti
Seveda. O prenosu številke boste obveščeni s sporočilom SMS in/ali po e-pošti. Po navadi vas o prenosu številke obvesti tudi prejšnji operater.
Da. Za prenos številke in uporabo storitev potrebujete HoT SIM-kartico.
 
HoT SIM-kartico lahko kupite na naši spletni strani www.hot.si ali v vsaki trgovini HOFER. Cena je 1,99 EUR (z DDV).