Za dostop do spletne strani www.hot.si morate aktivirati "Javascript" v nastavitvah brskalnika!

Vprašanja in odgovori


Naroči: Razvrsti | Datum

Seveda. To lahko storite na naši spletni strani. Če prenašate predplačniško številko, potrebujete le PUK-kodo svojega sedanjega operaterja ter dobroimetje v višini 5 EUR, ki vam ga prejšnji operater zaračuna za prenos številke. Če prenašate naročniško razmerje, potrebujete številko računa sedanjega operaterja (račun ne sme biti starejši od 3 mesecev) ter svoj osebni dokument.

Ključne besede: prenos številke, prenos
Prosimo, pokličite naš HoT – center za pomoč uporabnikom na številko +386 69 699 699.

Ključne besede: izgubljen, ukraden
Izpisek polnjenj ter pregled porabe lahko dobite na portalu Moj HoT.

Ključne besede: račun, izpisek, polnjenja, poraba
Izpisek lahko dobite na portalu Moj HoT, kjer imate vpogled v vse svoje aktivnosti.

Ključne besede: izpisek storitev, pregled klicev, pregled porabe, klici
Na izpisku podrobnega pregleda porabe so zadnji trije znaki klicane telefonske številke prikriti, na Moj HoT pa lahko nastavite tudi podrobni pregled porabe z razkritimi številkami. Od vključitve te možnosti boste imeli prikazan izpisek z razkritimi številkami.

Ključne besede: izpisek storitev, razkrite številke, pregled porabe
Kodi sta navedeni na kartici, s katere ste odlomili svojo SIM-kartico. Če ste to kartico izgubili, prosimo, pokličite naš HoT – center za pomoč uporabnikom. Opozorilo: to informacijo naši svetovalci posredujejo le registriranim uporabnikom. Registrirate se lahko s svojim uporabniškim PIN-geslom.

Ključne besede: PIN, PUK
Informacijo o stanju (dobroimetju) na računu HoT lahko pridobite na več načinov: na portalu Moj HoT, prek SMS-sporočila s poslano ključno besedo »STANJE« na številko 696, klicem na 696 ali ukaznim nizom *696#. V gostovanju se za klice in sporočila zaračunajo stroški po veljavni tarifi.

Ključne besede: stanje, račun HoT, dobroimetje
Prosimo, preverite naš zemljevid s pokritostjo, kjer lahko natančno preverite, s kakšnim signalom pokrivamo vaš domači kraj.

Ključne besede: omrežje, pokritost, signal
V primeru, da ste SIM-kartico izgubili in želite še naprej uporabljati naše storitve, kupite novo SIM-kartico v eni od poslovalnic Hofer. Nato pokličite v HoT – center za pomoč uporabnikom, kjer vam bodo vašo telefonsko številko HoT prenesli na novo SIM-kartico. Opozorilo: SIM-kartice HoT ne aktivirajte, dokler ne prejmete navodil od našega svetovalca.

Ključne besede: izgubljena, ukradena, SIM-kartica
Nadzor nad stroški si lahko zagotovite na več načinov:

Ključne besede: nadzor nad stroški, starševski nadzor, zaščita pred visokimi stroški
Prosimo, pokličite naš HoT – center za pomoč uporabnikom, kjer vam bodo pomagali naši svetovalci.

Ključne besede: menjava telefonske številke
Na spletni strani HoT.si v meniju Moj HoT poiščite nastavitve, kjer lahko spremenite in nastavite storitve po svoji meri.

Ključne besede: izklop storitev, nadzor, stroški
Da bi preprečili prekomerne stroške pri prenosu podatkov v tujini (med gostovanjem), je omejitev nastavljena na 60 EUR za koledarski mesec. Omejitev lahko izključite tukaj.

Ključne besede: prenos podatkov, tujina, stroški v tujini
V meniju Moj HoT na spletni strani si lahko v podmeniju poraba ogledate pregled trenutne porabe in razpoložljivih enot. Priporočamo vam tudi aplikacijo Moj HoT, ki jo lahko uporabniki mobilnih naprav iPhone snamete v trgovini App Store, uporabniki operacijskega sistema Android pa v trgovini Google Play.

Ključne besede: pregled porabe, pregled enot
Preverjanje PIN-kode je v nastavitvah vaše SIM-kartice izključeno, zato SIM-kartico samo vstavite in vključite telefon. Preverjanje PIN-kode lahko vključite v nastavitvah vaše mobilne naprave. PIN-kodo SIM-kartice najdete na ovitku SIM-kartice.

Ključne besede: PIN
APN-nastavitve so običajno prednastavljene. Če imate težave, vas prosimo, da preverite nastavitve vašega telefona:  

Ročne APN nastavitve

Ključne besede: APN, nastavitve
Da, lahko kličete in pošiljate SMS v druge države. Seznam držav s cenami lahko najdete v zavihku tujina.

Ključne besede: mednarodni, SMS, klici, tujina
SIM-kartica je aktivna 90 dni od zadnjega polnjenja. Po preteku 90 dni od zadnjega polnjenja postane SIM-kartica neaktivna. Če SIM-kartice ne napolnite še nadaljnjih 270 dni, se SIM-kartica deaktivira, dobroimetje na vašem računu pa izniči.

Ključne besede: veljavnost, podaljšanje, SIM-kartica
Klici na premijske številke niso onemogočeni, lahko pa jih onemogočite sami v meniju Moj HoT.

Ključne besede: premijske številke, blokada klicev, 090
Dobroimetje lahko napolnite na naslednje načine: z vrednostnico, s kreditno kartico, s kartico paysafecard, računom PayPal ali prek direktne bremenitve/trajnika SEPA. Priporoča vam samodejno polnjenje računa.

Ključne besede: polnjenje, stanje, račun
Storitve HoT lahko uporabljate brez prijave oz. registracije. Ta je potrebna le, če želite uporabljati samodejno polnjenje ali svojo obstoječo telefonsko številko prenesti na HoT.

Ključne besede: prijava, registracija
Telefonski predal lahko izključite v meniju Moj HoT ali v aplikaciji Moj HoT.

Ključne besede: telefonski predal
Na seznamu v zavihku tujina, najdete vse države, kjer lahko kličete in pošiljate SMS-sporočila, vključno s cenami gostovanja.

Za prenos podatkov morate vnesti pravilne APN-nastavitve, ki jih pridobite tako, da pokličete naš center za pomoč uporabnikom na številko +386 69 699 699, ali preko našega iskalnika (vpišite ključno besedo APN).

Ključne besede: Gostovanje, Tujina, EU
HoT – center za pomoč uporabnikom lahko iz Slovenije pokličete brezplačno na številko +386 69 699 699 ali iz tujine na isto številko (klic se obračuna po veljavnem ceniku).

Ključne besede: pokličem HoT center, center za pomoč uporabnikom
SIM-kartica HoT vključuje vse tri velikosti, ki se uporabljajo v mobilnih telefonih. Ne glede na to, ali jo boste uporabljali v mobilnem telefonu ali drugi mobilni napravi, se bo vedno prilegala.

Katera velikost SIM-kartice je prava za vašo napravo, preverite v navodilih za uporabo vaše naprave.

Niste prepričani, katera velikost je ustrezna? Iz okvirčka najprej odlomite največjo (mini – rumene barve) in preverite, ali se prilega. Če se ne, nadaljujte s srednjo (micro – oranžne barve) in nazadnje z najmanjšo (nano – bele barve). Okvirčke vedno shranite za primer, da boste v prihodnosti uporabljali napravo, ki bo zahtevala drugačno velikost kartice SIM.

Ključne besede: SIM-kartica, kartica, nano, micro, mini
Za to vam ni treba storiti nič. Vaša SIM-kartica se bo samodejno deaktivirala 12 mesecev po zadnjem polnjenju.

Ključne besede: deaktivacija, ponovna aktivacija
Pošljite SMS s ključno besedo stanje na 696, pokličite *696# ali si stanje oglejte v aplikaciji Moj HoT oz. na spletni strani v meniju Moj HoT.

Ključne besede: stanje, dobroimetje
Da. Prosimo, ne pozabite na stroške storitev v tujini, ki jih najdete v zavihku tujina.

Storitve v tujini se bodo zaračunale tudi, če se dohodni klic med vašim gostovanjem v tujini preusmeri v vaš telefonski predal.

Če ste v državi izven EU in so klici preusmerjeni v vaš telefonski predal, se vam bodo zaračunali stroški odhodnih in dohodnih klicev.

Priporočamo, da ob odhodu v tujino telefonski predal izključite.

Ključne besede: telefonski predal, tujina, gostovanje, glasovna pošta
Klici v telefonski predal so brezplačni. Če telefonski predal kličete iz tujine, se bo klic zaračunal v skladu s cenami storitev v tujini.

Ključne besede: telefonski predal, glasovna pošta
Nastavitve za uporabo prenosa podatkov so običajno prednastavljene. Če imate z uporabo težave, vas prosimo, da preverite APN-nastavitve (v iskalno okno vnesite ključno besedo APN).

Ključne besede: APN, nastavitve, prenos podatkov
Vrednostnico HoT lahko kupite v vsaki Hoferjevi poslovalnici. Na voljo so vrednostnice za 5 EUR, 10 EUR in 20 EUR. Za polnjenje dobroimetja lahko uporabite tudi možnosti na naši spletni strani v zavihku polnjenje.

Ključne besede: vrednostnica, polnjenje
Da. Vaš klic na HoT – center za pomoč uporabnikom na številki +386 69 699 699 je z vaše SIM-kartice HoT v Sloveniji brezplačen.

Ključne besede: HoT – center za pomoč uporabnikom, brezplačen, klicni center
Obračunski interval pri prenosu podatkov je 1 kB. Vsaka povezava z internetom bo prekinjena in ponovno vzpostavljena po 12 urah. Tako vam je omogočen natančen prikaz porabe v aplikaciji ali na spletni strani v meniju Moj HoT.

Ključne besede: obračunski interval, Prenos podatkov, 1 kB
SIM-kartico HoT lahko kupite na spletu in v vsaki Hoferjevi poslovalnici.

Ključne besede: Nakup, HoT, Hofer, SIM-kartica, Poslovalnica
Svojo novo SIM-kartico HoT vstavite v vašo mobilno napravo. Opravite prvi klic/SMS-sporočilo ali se povežite z internetom. Vaša SIM-kartica se bo samodejno aktivirala, čeprav še niste naložili dobroimetja. 

Prejeli boste potrditveni SMS. Pri nekaterih novejših pametnih telefonih se bo SIM-kartica morda aktivirala samodejno, ko jo boste vstavili.

Ključne besede: SIM-kartica, aktivacija, HoT, začetek
Ko SIM-kartico HoT vstavite v svojo napravo, boste samodejno prejeli potrebne nastavitve za delovanje storitev HoT.

Če se to ne zgodi, vas prosimo, da nastavitve telefona prilagodite ročno po navodilih v dokumentu.

Ključne besede: SIM, nastavitve, SIM-kartico, APN
To lahko storite s klicem na naš HoT – center za pomoč uporabnikom na številko +386 69 699 699.

Ključne besede: naslov
Pri postopku prijave ste določili 4-mestno uporabniško PIN geslo. Po uporabniške PIN geslu vas bomo povprašali pri klicu v HoT -center za pomoč uporabnikom. Vnesti ga morate tudi, kadar spreminjate določene podatke v meniju Moj HoT (plačila, stroški).

Ključne besede: PIN, PIN geslo, uporabniško PIN geslo