Za dostop do spletne strani www.hot.si morate aktivirati "Javascript" v nastavitvah brskalnika!

Aktivacija in menjava paketov

Aktivacija paketa

  • Paket lahko enostavno aktivirate na spletnem portalu Moj HoT ali v mobilni aplikaciji Moj HoT.
  • Ko se prijavite v portal, poiščite zavihek Ponudba / Paketi, in si izberite tistega, ki vam najbolj ustreza. Paket se aktivira takoj.
  • Če pa že imate veljaven drug paket in ste izbrali novega, pa se nov aktivira samodejno, po izteku obstoječega 30-dnevnega paketa. Da se to zgodi, morate imeti na računu dovolj sredstev oz. si uredite mesečno plačevanje.

Ponovna aktivacija paketa

  • Če ste paket že imeli, pa se vam zaradi premalo sredstev na računu ni samodejno podaljšal, brez skrbi.
  • Takoj, ko boste napolnili račun z zadostnimi sredstvi, se bo dosedanji paket ponovno aktiviral.
  • Če imate na računu dovolj sredstev, pa lahko paket aktivirate tudi z SMS-om: npr. če želite aktivirati paket MAXI, pošljite besedilo ‚MAXI‘ na telefonsko številko 696.

Menjava paketa in druge spremembe so pri HoT-u brezplačne

  • Stroške za uporabo storitev mobilne telefonije zvišujejo t.i. administrativni stroški za menjavo paketov, priključnino, menjavo SIM kartice, prenos lastništva, itd.
  • Še dodatne stroške lahko prinaša tudi vezava ob nakupu telefona, saj se ne boste mogli izogniti dražji naročnini, če operater podraži paket.
  • Vendar ne pri HoT-u! Pri HoT-u menjate pakete in spreminjate nastavitve vašega uporabniškega računa povsem brezplačno.
  • Nimate stroškov s priključnino ali z zapiranjem računa in ni se vam treba vezati, da bi lahko izkoristili najugodnejšo ponudbo.
  • Preko portala ali mobilne aplikacije Moj HoT lahko enostavno in povsem brezplačno upravljate s svojim računom in odločate, kako boste uporabljali HoT-ove storitve.